منتدى نور الإسلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى نور الإسلام

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» اضافة اعلانات نصية مجانية للعرب فقط
نكت روووووووووووووووووووعه اقول روووووووووووووووووووعه مو وحشششششششششششششششششششه Emptyالجمعة أغسطس 08, 2014 2:04 pm من طرف sameh weed

» موقع AWsurveys | و طريقه سهلة ومجانية للحصول على المال الالكتروني
نكت روووووووووووووووووووعه اقول روووووووووووووووووووعه مو وحشششششششششششششششششششه Emptyالأحد مايو 06, 2012 11:05 am من طرف essam

» المنتدى معروض للبيع
نكت روووووووووووووووووووعه اقول روووووووووووووووووووعه مو وحشششششششششششششششششششه Emptyالسبت فبراير 25, 2012 10:28 am من طرف essam

» مجموعة الأوفيس ( Word - Powerpoint - Access - Excel )
نكت روووووووووووووووووووعه اقول روووووووووووووووووووعه مو وحشششششششششششششششششششه Emptyالأحد فبراير 19, 2012 6:12 am من طرف essam

» العيد آدابه وأحكامه
نكت روووووووووووووووووووعه اقول روووووووووووووووووووعه مو وحشششششششششششششششششششه Emptyالأحد فبراير 19, 2012 5:49 am من طرف سوريا بلاس

» فضل العشر الأواخر وليلة القدر
نكت روووووووووووووووووووعه اقول روووووووووووووووووووعه مو وحشششششششششششششششششششه Emptyالأحد فبراير 19, 2012 5:49 am من طرف سوريا بلاس

» شهر رجب ........

» ابنته ترفض الحجاب وتهدد بإيذاء نفسها

» وصف الجنة وتعيمها
نكت روووووووووووووووووووعه اقول روووووووووووووووووووعه مو وحشششششششششششششششششششه Emptyالأحد فبراير 19, 2012 5:48 am من طرف سوريا بلاس

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

نكت روووووووووووووووووووعه اقول روووووووووووووووووووعه مو وحشششششششششششششششششششه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محب الأشهار
عضو جديد
عضو جديد
محب الأشهار

نكت روووووووووووووووووووعه اقول روووووووووووووووووووعه مو وحشششششششششششششششششششه Empty
مُساهمةموضوع: نكت روووووووووووووووووووعه اقول روووووووووووووووووووعه مو وحشششششششششششششششششششه   نكت روووووووووووووووووووعه اقول روووووووووووووووووووعه مو وحشششششششششششششششششششه Emptyالأربعاء مايو 04, 2011 12:03 pm

واحدة بتقول لجوزها افرح حنبقى ثلاثة علطول
فقال لها : انتى حامل يا حبيبتى
فقالتله لا .. ماما حاتيجى تقعد عندنا علطول

واحد أعمى واقف يشحت من واحد تانى
فالتانى سأله : إيه اللى يثبت لى إنك مش بتشوف
فرد عليه قاله : شايف اليافطة اللى هناك دى
فقاله : أيوه
فقاله : أنا بقى مش شايفها.

واحد نايم جنب مراته بعد نص الليل و فجأه الباب خبط جامد فمراته صحيت مفزوعه من النوم وهى بتصرخ يا نهار اسود جوزى . راح جوزها نط من البلكونه.

الواد سوسو قابل صاحبه فقال له خد بالك البنت اختك ماشيه مع عبده الميكانيكى فرد عليه غاضبا ده لا ميكانيكى ولا بيفهم فى الميكانيكا

ليه بلدياتنا بيحط فى إيده الشمال زلطة واليمين كبريت؟ (الزلطة عشان يكسر اللمبة والكبريت عشان يتأكد ان اللمبة انكسرت)

واحد غلس أوى وقع على وجهه فقال أحسن *
واحد بخيل أوى راح شهر العسل لوحده *
صعيدي بخيل، اشترى آلة حاسبة شال منها الصفر .*
صعيدي لحق حرامي ،،، و سبقه *
بقرة بتعيط و زعلانة ليه ؟! عرفت أن زوجها ثور .*

إتنين فافى راحوا يدورا على شغل مالقيوش غير واحد عنده غيط قصب قالهم ارجع اخر النهار ألاقيكم محملين القصب على العربيات...قالوله حاضر يا أونكل..
جه الراجل آخر النهار يشوفهم عملوا ايه
لقاهم ماسكين عود قصب وعمالين يقولوا شد يا سوسو شد يا توتو
فقالهم ايه الاخبار يا رجاله ..فقالو له: يا اونكل النهارده لخلعنا عود و بكره أنشاء الله حنقطعه

الفار و خطيبتة ماشيين في الغابة فقابلوا اسد نائم بعرض الطريق ,فالفار حب يرسم نفسة قدام خطيبتة فقال للاسد لية كدة مش عارف إن انا معدي يا حيوان فحرك الاسد إيده فعدي من تحتيها الفار و خطيبتة علشان يوصلها لبيتها...لكنه نسي مفاتيحه معاها ولما رجع لقى الاسد واقف مستنيه فقال لة: عمنا انا كنت بهظر معاك ولازم ابوس رأسك .. فاتشعبط لغاية ما وصل لرأسة لقى الفار خطيبتة بتناديه... حبيبي انت نسيت مفاتيحك معايا... فبص للاسد باستحقار وقال له ادوس علي راسك دلوقتي افعصها يعنى ..ياحيوان......

حكم كوره أعد على قهوه ...طلب واحد صفر *
حلاق راح فيلم سوالف النينجا.*
أتنين ماشين فى الشارع,واحد بيقول للتانى:خلبالك من الحفرةةةةةةة *
واحد اتزنق فى ربع جنية عدا من الخرم .*
واحد تعب من المشى جرى *
اتنين حبوا بعض بس بعض محبهمش *
مرة فيل داس على نملة قالت له ياواد ياتقيل *

اثنين مساطيل مروحين لقوا في الشارع واحد مغمي عليه الاول قال مش ده حسن جارنا التاني قال له ايوه هو حسن ما تيجي نشيله نطلعه بيته احسن حرام نايم في الشارع قال له ياله شالوا حسن ومشيوا.. قال له ده ببيت حسن؟ ايوه بيت حسن اطلع اطلع. دي شقه حسن؟ايوه شقه حسن دخلوا ده سرير حسن ؟ ايوه سرير حسن. حطوا حسن علي سريره ونزلوا الشارع لقوا حسن نايم في الشارع قال له الأه احنا مش حطينا حسن في بيته رد التاني يمكن احنا مساطيل تعاله نشيله تاني نطلعه .شالوا حسن و مشيوا ده بيت حسن؟ ايوه بيت حسن دي شقه حسن ايوه دي شقه حسن ده سرير حسن ايوه ده سرير حسن سابوا حسن علي سريره ونزلوا لقوا حسن في الشارع برضه قال له في ايه تعالي نشيله تاني .فضلوا علي كده سبع ثمن مرات و في الاخر قال له تعالي نوقف واحد فايق يطلع معانا .لقوا واحد جارهم سألوه ده حسن قال لهم ايوه ده حسن راح الاول قال للتاني شفت احنا مش مساطيل و قال لجارهم تعالي معانا نطلعه بيته احسن حرام مرمي في الشارع قال لهم ياللأه.. ده بيت حسن قال لهم ايوه ده بيت حسن و طلعوا قالوا له دي شقه حسن قال لهم ايوه دي شقه حسن ودخلوا وحطوا حسن علي السرير وقالوا له مش ده سرير حسن ...الله يخرب بيوتكم دي البلكونه

مرة واحد بلدياتنا خطف ابنه لمده اسبوعين ولما مفيش حد سأل عليه قتله
واحد بلدياتنا بيسأل واحد صاحبة قالوا : هي الزتونة السودة لها رجلين قالوا : لأ رد صاحبنا: بّه يبقى اللي كلتها خنفسة...*
مسكو أتنين بلدياتنا بيلعبوا رفه بغطا بلاعة*

واحد صعيدىلقى مصباح علاء الدين فدعكه.. طلعله الجنى
قال له : ايه طلباتك؟
قاله الصعيدى: عايز كوبرى من هنا للصين
قال له الجنى : بس دا مستحيل
قال الزملكاوى : طيب عايز الصعايدة يبقوا اذكياء
فرد الجنى : اقولك احسن.،عايز الكوبرى طريق ولا اتنين

مره واحد عنده عربيه "نيو آيز" ركن جنب عربيه سيات و قال يغفل شويه...مافيش 5دقايق و جه صاحب السيات يخبط علي الأزاز , صاحب المرسيدس فتح يشوفه عايز ايه.. صاحب السيات طلب منه كوبايه ماج الراجل أستغرب أوي و سأله ؛ تعمل بيها أيه قاله اصلي نسيت الكوبايات في العربيه التانيه و عايز أشرب النسكافيه بتاع الساعه أربعه الراجل قاله يعني عايز تفهمني ان انت عندك مكنه قهوه في السيات.. قاله اه ايه المشكله صاحب المرسيدس قاله لأ ما عنديش ..و التاني مشي شويه ورجع تاني يخبط علي الأزاز صاحب المرسيدس فتحله تاني قاله عايز ايه تاني؟؟؟ قاله لو سمحت الاقي عندك شريط فيديو فاضي؟ الراجل قاله ح تعمل به ايه رد عليه أصل في برنامج حلو قوي علي الدش و عايز اسجله الراجل قاله بقي انت عندك تليفزيون و فيديو و دش في العربيه السيات ؟؟؟؟ قاله أه .. بتاع المرسيدس قاله لآماعنديش شرايط و يالا امشى من هنا بقي....الراجل بتاع المرسيدس كان ح يتجنن راح علي التوكيل بتاع المرسيدس و قالهم بقي السيات فيها دش و فيديو و تليفزيونوكمان مكنه قهوه و انا اللي عندي نيو ايز ما فيهاش الكلام ده!!!!!قالوا له دي كلها كماليات.. قالهم لأ انا عايز كل الحاجات دي عند المهم ركبوها له في العربيه الراجل راح علشان يغيظ بتاع السيات قعد يدور عليه في مصر كلها لغاية ما لقاه راكن في شارع جانبي راح راكن جانبه و نزل يعمل انه عايز يستلف منه كوبايه الراجل قعديخبط يخبط يخبط ما حدش فتح , فضل يخبط يجي ساعه في الأخر بتاع السيات فتح له و هو متضايق قوي قوي وقال و هو بيزعق :"عايز ايه؟؟" بتاع المرسيدس قاله ممكن كوبايه علشان اشرب النسكافيه بتاع الساعه 4, بتاع السيات قاله : بقي بتطلعني من الحمام علشان كوبايه
ام محمود
عضو جديد
عضو جديد
ام محمود

نكت روووووووووووووووووووعه اقول روووووووووووووووووووعه مو وحشششششششششششششششششششه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت روووووووووووووووووووعه اقول روووووووووووووووووووعه مو وحشششششششششششششششششششه   نكت روووووووووووووووووووعه اقول روووووووووووووووووووعه مو وحشششششششششششششششششششه Emptyالخميس مايو 05, 2011 3:20 pm

شكرا على النكت التي اضحكتني جدا

نكت روووووووووووووووووووعه اقول روووووووووووووووووووعه مو وحشششششششششششششششششششه
صفحة 1 من اصل 1